skip to Main Content

Volledige controle van catalogus
tot verzending

seperator

Succesvolle e-commerce staat of valt met goede logistiek, de juiste producten en scherpe marketing communicatie. Daarnaast speelt compliancy en voldoende kennis over hoe om te gaan met privacyregels in de werelddelen waarin u opereert.
Doe wat er is beloofd en maak dit ook meetbaar. Dat is wat uw klanten van u en uw collega’s op de logistieke afdeling vragen. Maar hoe pakt u dit aan? Gaat u de marketing in eigen handen houden of juist uitbesteden? Gaat u werken met andere sales platformen? Wel of niet grensoverschrijdend verkopen? Hoe gaat u de online concurrentie in de gaten houden? Hoe verwerkt u de buyer’s journey in een optimale digitale ervaring voor uw klant? Hoe maakt u optimaal gebruik van de beschikbare data en digitale innovaties?

Hieronder vindt u onze oplossingen. Elke oplossing stelt u in staat een specifiek e-commerce probleem concreet aan te pakken. Wij kunnen ons echter goed voorstellen dat u door de vele bomen het bos niet meer ziet. Als dat zo is praat dan eens met ons, dan kunnen we concreet op uw situatie toegespitst een vrijblijvend advies uit brengen hoe we uw e-commerce future proof kunnen maken.

E-Commerce: onze modulaire aanpak

Infographic ecommerce
PIM

Wat lost PIM concreet voor u op?

LEES VERDER
Marketing Automation

Wat is Marketing Automation?

LEES VERDER

Vreemde tijden

Het zijn vreemde tijden voor ons allemaal. Het normale leven staat als gevolg van het Corona virus behoorlijk op z’n…

Hoe we omgaan met de situatie    >

Nieuw in ons team: Rowan de Jong

Per 1 januari 2020 wordt Rowan aan het Grensloos team toegevoegd. Momenteel volgt hij een master BI opleiding aan de…

LEES MEER    >

Na 25 jaar opnieuw gedoopt

Na 25 jaar opnieuw gedoopt ESi zag in 1994 het levenslicht. Nu zijn we 25 jaar verder. Een verjaardag om…

LEES MEER    >
Back To Top