skip to Main Content

Volledige controle van catalogus
tot verzending

seperator

Succesvolle e-commerce staat of valt met goede logistiek, de juiste producten en scherpe marketing communicatie. Daarnaast speelt compliancy en voldoende kennis over hoe om te gaan met privacyregels in de werelddelen waarin u opereert.
Doe wat er is beloofd en maak dit ook meetbaar. Dat is wat uw klanten van u en uw collega’s op de logistieke afdeling vragen. Maar hoe pakt u dit aan? Gaat u de marketing in eigen handen houden of juist uitbesteden? Gaat u werken met andere sales platformen? Wel of niet grensoverschrijdend verkopen? Hoe gaat u de online concurrentie in de gaten houden? Hoe verwerkt u de buyer’s journey in een optimale digitale ervaring voor uw klant? Hoe maakt u optimaal gebruik van de beschikbare data en digitale innovaties?

Hieronder vindt u onze oplossingen. Elke oplossing stelt u in staat een specifiek e-commerce probleem concreet aan te pakken. Wij kunnen ons echter goed voorstellen dat u door de vele bomen het bos niet meer ziet. Als dat zo is praat dan eens met ons, dan kunnen we concreet op uw situatie toegespitst een vrijblijvend advies uit brengen hoe we uw e-commerce future proof kunnen maken.

E-Commerce: onze modulaire aanpak

Infographic ecommerce
PIM

Wat lost PIM concreet voor u op?

LEES VERDER
Marketing Automation

Wat is Marketing Automation?

LEES VERDER

Interview Adri & Zoon over data analyse in de visverwerking

Rendements analyse cruciaal voor vis en schaaldieren verwerker en groothandel Adri & Zoon BV 38 jaar geleden startte Adri Bruijnooge…

LEES MEER    >

Van Drunen Schoenfabriek over Small data

  Hoe analyseert en gebruikt schoenenproducent Van Drunen Schoenfabriek haar Small Data vanuit Grensloos Pluriform? Jaarlijks verlaten ruim honderdvijftigduizend paren…

LEES MEER    >

SAIL Events Partners het vervolg

Het voordeel van time-to-market technology In 2020 is het weer zover, dan wordt de 10e editie van SAIL Amsterdam georganiseerd.…

LEES MEER    >
Back To Top